You are here
centrala voip IT 

Tego nie lubią klienci – centrala voip to dobre rozwiązanie

Zbyt długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem, niemożność załatwienia spraw „od ręki” – to rzeczy, których klienci nie lubią. Jak usprawnić komunikację? Tego dowiesz się z niniejszego artykułu.

Zaawansowane technologie to podstawa

Bardzo ważne są zaawansowane technologie. Dzięki nim komunikacja idzie bardzo płynie i szybko. To wiele zalet. Warto więc stawiać na nowoczesne technologie, bo są one bardzo pomocne i sprawdzają się w wielu różnych sytuacjach. Wprawdzie można próbować odbierać połączenia samodzielnie, jednak jest to strata czasu. Poza tym, wiele kontaktów będzie utraconych, a komunikacja będzie chaotyczna, co może zdenerwować klientów, którzy nie będą chwieli się więcej kontaktować z naszą firmą. Jeśli więc zależy nam na ty, by utrzymać pozycję potentata na rynku i być o krok przed konkurencją, trzeba postawić właśnie na nowoczesne technologie, jak np. centrala voip.

Skróć czas oczekiwania na połączenie…

Bardzo ważne jest, by skrócić czas oczekiwania na połączenie. Bez tego niewiele da się zdziałać. Jeśli klienci będą zbyt długo czekali na telefon, prawdopodobnie przejdą do konkurencji. Na szczęście centrala voip to wiele udogodnień, które są bardzo pomocne, jak np. kolejkowanie połączeń. Mechanizm, w dużym skrócie, polega na tym, że rozmowa jest automatycznie przekazywana do kompetentnego działu lub osoby, która jest w stanie załatwić problem „od ręki”. Dzięki temu można szybko wszystko ogarnąć. Klienci nie muszą czekać długo na połączenie, a wszelkie sprawy załatwiane są praktycznie od razu. Poza tym, zainteresowanie nie są odsyłani od konsultanta do konsultanta, co jest dla nich frustrujące. Bez zastosowania takich rozwiązań komunikacja byłaby znacznie bardziej chaotyczna, a połączenie mogłaby odebrać osoba słabo obeznana w danym temacie, co mogłoby jedynie zniechęcić do dalszych kontaktów.

Mniej odrzuconych połączeń…

W końcu centrala voip to mniej utraconych połączeń. Czasem zdarza się tak, że klient z różnych powodów nie jest w stanie dodzwonić się do centrali. Powody mogą być prozaiczne, np. awaria systemu czy tez zbyt długi czas oczekiwania na połączenie. W takie sytuacji, system oddzwania do niego automatycznie. Warto skorzystać z takiego rozwiązania, bo jest ono bardzo przydatne. Dzięki temu żaden lead nie będzie utracony, a trzeba wiedzieć, że niektóre z nich mogą być bardzo cenne. Każdy doświadczony handlowiec wie, że nie można bagatelizować żadnego klienta, bo może się kazać, że z czasem będzie on bardzo przydatny.

Related posts

Leave a Comment