Systemy pracy w gastronomii – rozwiązania ułatwiające pracę

Oprogramowanie LRS dedykowane jest dla każdego punktu gastronomicznego, który chce bardzo szybko i co najważniejsze bez zakłóceń obsługiwać swoich klientów. Rozwiązanie to w szczególności doceniane jest przez pracowników średnich i większych restauracji, przez które każdego dnia przewija się mnóstwo ludzi. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, czemu warto wybrać system LRS – http://www.lrspoland.pl/poradnik-it-w-gastronomii-cz.2,144.html.

Popraw relację na linii restauracja-klient!

Bezprzewodowy system LRS ułatwia także komunikację z klientem i pozwala polepszyć relacje na linii obsługa restauracji-klient. Aby maksymalnie usprawnić całą obsługę jaka funkcjonuje w lokalach samoobsługowych niezwykle istotnym aspektem jest odpowiedni dobór sprzętu i rodzaju oprogramowania. Wszystko uzależnione jest przede wszystkim od wielkości danej restauracji, ilością osób tworzących zespół delegowany do obsługi, ilości dostępnych w restauracji stolików oraz dziennego natężenia klientów przybywających do danego miejsca. Analiza tych wszystkich danych pozwala na takie dobranie sprzętu, który pomoże w maksymalnym usprawnieniu pracy lokalu gastronomicznego. Nowoczesne systemy pracy w gastronomii mają mnóstwo zalet. Niewątpliwymi atutami korzystania z takich rozwiązań jest:
– brak kolejek – klient po złożeniu zamówienia może zająć wygodne miejsce przy stoliku, przy którym będzie oczekiwał na wydanie zamówionego przez siebie posiłku;
– ciągła rotacja przy stolikach – wdrożenie takiego systemu bardzo ułatwia obsługę każdego klienta, szczególnie kiedy dość szybko zmieniają się oni przy poszczególnych stolikach;
– odbiór zawsze ciepłego dania;
– obniżenie niemal do zera ryzyka wystąpienia pomyłki w trakcie przyjmowania zamówienia od danego klienta;
– spokój i atmosfera rozluźnienia – w gastronomicznym punkcie stosującym tego typu rozwiązania nie słychać nerwowych głosów obsługi wydających gotowe już do odbioru dania;
– dodatkowy przekaz reklamowy zawarty na podkładce urządzenia;
– szybkie przyjmowanie i wydawanie zamówienia dla każdego klienta.

System przede wszystkim jest bardzo wydajny i dyskretny. W niczym nie przeszkadza on przebywającym w lokalu gościom. Hałas i zamieszanie w takiej restauracji są czymś obcym i nie spotykanym na co dzień. Nowoczesne systemy pracy w gastronomii w szczególności idealnie sprawdzą się w dużych restauracjach, dwupoziomowych lokalach, ogródkach czy na food court’ach. Działanie takiego systemu jest niezwykle proste. Najczęściej służy on do przywołania klienta, kiedy jego danie gotowe jest już do odbioru.

Wysoka jakość przekłada się na zadowolonych gości

LRS to nowy i bardzo innowacyjny sposób skutecznej i efektywnej komunikacji, stosowany w coraz większej ilości lokali gastronomicznych. Wykazano nawet, że samoobsługowe restauracje bazujące na takim rozwiązaniu w dość krótkim czasie od jego wdrożenia odnotowały zwiększenie przychodów wynikających z coraz większej grupy odwiedzających ich klientów. Ład i porządek w takim miejscu oraz fakt, że szybko dostają zamówione przez siebie dania z całą pewnością przemawia za tym, aby skorzystać z usług danego lokalu gastronomicznego. Systemy pracy w gastronomii, między innymi takie jak LRS, cieszą się coraz większą popularnością, i dziś możemy takie rozwiązania spotkać w wielu lokalach gastronomicznych, nie tylko tych samoobsługowych.

Warto zaznaczyć, że systemy LRS wchodzi kilka bardzo ciekawych produktów. Są to:
– Server Paging System (SPS) czyli bezprzewodowy system przeznaczony dla ułatwienia trudnej niekiedy komunikacji pomiędzy kucharzami i kelnerami pracującymi w lokalu;
– Key Call jest systemem służącym do identyfikacji klientów znajdujących się już przy swoich stolikach;
– Guest Paging Systems (GPS) czyli cały szereg produktów przeznaczonych do skutecznego, ale dyskretnego przywoływania klienta po odbiór gotowego zamówienia;
– Push for Service to system przeznaczony do przywoływania kelnerskiej obsługi.

Każdy z tych systemów z całą pewnością ułatwia systematyczne wykonywanie poszczególnych czynności przez całą obsługę punktu gastronomicznego. A to ma niebagatelny wpływ na to, czy klient jest z pobytu w takim miejscy zadowolony czy też nie. Większe zadowolenie jest natomiast równoznaczne w większą sprzedażą i podwyższeniem się zysków.

Dodaj komentarz