You are here
reklama internetowa Biznes IT Reklama Internetowa 

Reklama internetowa: jak wybrać tę właściwą?

Reklama internetowa ad words działa w ten sposób, że wyświetla się tylko do określonych przez reklamowa dawcę fraz. Oczywiście koszt poszczególnych fraz może się bardzo różnić. Jest toż miejsce, ponieważ niektóre frazy ludzie wpisują w wyszukiwarce dużo częściej niż inne. Reklama płatna Google do tych najpopularniejszych może kosztować nawet kilkanaście złotych za jedno kliknięcie. Zmiany pojawiają się praktycznie natychmiast po wprowadzeniu. Pod tym względem reklama internetowa zostawia reklamę tradycyjną daleko w tyle. Na ulotkach, gdy zauważymy, choćby mały błąd top nie możemy go poprawić. Jedyne, co możemy zrobić to stworzyć nowe i znów je drukować. Link sponsorowany zmieniamy od ręki, kiedy nam pasuje. Poza tym taka ulotka rozdawana gdzieś w centrum miasta trafia do wszystkich. Niezależnie od tego, czy są zainteresowani danym towarem czy usługą czy nie. Ludzie najczęściej już nawet ich nie czytają.

Dlaczego firmy inwestują właśnie w taką reklamę a w dodatku robią to coraz częściej. Firmy coraz rzadziej stosuję reklamę tradycyjną, bo po prostu po porównaniu jest ona dla nich zupełnie nieopłacalna. Dzieje się tak dlatego, że linki sponsorowane posiadają wiele zalet, którymi nie mogą się pochwalić tradycyjne formy reklamy. Do takich zalet należy na pewno trafność. Oznacza to, że reklama jest dostosowana bardzo dokładnie do odbiorcy. Na każdą wpisaną frazę wyświetlą się inne reklamy. Czyli internauta w reklamach płatnych googla dostaje dokładnie ten produkt lub usługę, której szuka.

Related posts