Oprogramowanie Call Center – sieć lokali oferujących dietę pudełkową

Coraz więcej osób jest obecnie bardzo zajętych pracą i nie ma czasu na gotowanie zbilansowanych posiłków, a aktualnie nastała moda na jedzenie fit, którego przygotowanie jest dosyć skomplikowane i wymaga fachowej wiedzy. Zatem coraz popularniejsze stały się lokale, które w swojej ofercie mają również diety pudełkowe, które można odebrać w lokalu, jak i od dostawcy. Obsługiwanie wielu zamówień z różnych miejsc jest problematyczne i czasochłonne. Dlatego warto zamówienia przez telefon obsługiwać z pomocą specjalistycznego oprogramowania. Bardzo dobrą propozycją jest oprogramowanie Call Centerhttp://www.mojegastro.pl/callcenter/ – które współpracuje z platformą MojeGastro.

Oprogramowanie Call Center – rejestrowanie zamówień

W większości lokali dzwoniąc, można zamówić posiłki, które na ogół zostają zapisane na kartce, a następnie przekazane kucharzowi. Niestety zdarza się, że przy dużej ilości zamówień dochodzi do błędów, czego skutkiem są niezadowoleni klienci. W przypadku lokalu, który oferuje diety pudełkowe, niezwykle istotne jest unikanie pomyłek. Z tego rodzaju diet często korzystają sportowcy z określoną dietą, jak i osoby zmagające się z różnymi schorzeniami. Zatem pomyłka w takim przypadku wiązałaby się z poważnymi konsekwencjami dla pracownika. Dzięki wykorzystaniu oprogramowania Call Center można rejestrować zamówienia przypisane do określonego klienta. W związku z tym ryzyko pomyłki zostaje całkowicie zniwelowane.

Pomoc w marketingu

Dzięki rejestrowaniu zamówień, oprogramowanie Call Center pozwala zarówno pracownikom, jak i managerowi zorientować się, jakie dania są najchętniej wybierane przez klientów. W związku z tym manager wie, w jakim kierunku rozwijać menu, a z jakich dań zrezygnować. W ten sposób produkty nie są marnowane, gdyż można lepiej planować dostawy. Ponadto manager na stronie lokalu, gdzie zamawia się jedzenie może organizować konkursy i promocje, które przyciągną nowych klientów, a dla starych ciekawym pomysłem są vouchery bądź karty rabatowe. W ten sposób klienci, którzy często odwiedzają lokal będą mogli skorzystać ze zniżek. Również dla stałych klientów, którzy swoje zamówienia składają przez telefon, można organizować różne promocje.

Ułatwienie w pracy

Oprogramowanie Call Center stanowi również doskonałe ułatwienie w pracy. Przede wszystkim wykonywana jest ona szybciej, a pracownicy nie są narażeni na dodatkowe obciążenia. Wszystkie dane zapisują się w komputerze, do którego wgląd mają pracownicy i mogą prawidłowo przygotować dostawy. Osoby zamawiające przez telefon mogą np, opłacić pakiety miesięczne i wszystko to zostanie zapisane w oprogramowaniu. W sieci lokali manager może lepiej rozdzielać pracę między dostawców, dzięki przesyłaniu określonych zamówień przez telefon, bezpośrednio do lokali znajdujących się w rejonie klienta. W ten sposób znacznie skraca się czas dostawy i praca jest lepiej zorganizowana.

Niska cena i maksymalne korzyści

Warto zauważyć, że oprogramowanie Call Center jest również bardzo tanie, co jest niewątpliwą zaletą w przypadku lokali, które dopiero zaczynają swoją działalność. Jednocześnie jego obsługa jest łatwa i szybka. Nie trzeba także korzystać z pomocy informatyka, gdy chce się nanieść zmiany, bądź też zmodyfikować stronę internetową. Przynosi to wiele korzyści także dla właściciela, gdyż zwiększa jego obroty. Pracownicy nie mają aż tyle pracy i unikają błędów, które mogłyby ich dużo kosztować. To oprogramowanie niesie szereg zalet dla klientów, gdyż ich dania dostarczane są szybciej i bez pomyłek.

Dodaj komentarz