JIRA Polska i inne pomysły, które poprawiają jakość pracy w Twojej firmie

jira polska

Czy w Twojej firmie są problemy z komunikacją między pracownikami? A może mimo Twoich wysiłków zespół nie pracuje tak efektywnie, jakbyś tego oczekiwał? W takim razie przeczytaj koniecznie ten artykuł. Znajdziesz w nim 3 sposoby, które poprawiają jakość pracy w Twojej firmie.

Postaw na dobre oprogramowanie

Rozwój technologiczny widać w każdej dziedzinie naszego życia. W większości przypadków innowacyjne rozwiązania, które pojawiają się na rynku są bardzo pomocne. Jedną z takich opcji jest JIRA Polska. To platforma biznesowa, która doskonale sprawdza się w każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od branży, w jakiej działa oraz jej wielkości. Głównym zadaniem JIRA Polska jest usprawnienie procesu komunikacji w Twojej organizacji. Dzięki temu możesz zapomnieć o zgubionych dokumentach, nieprzekazanych informacjach lub też kłótniach między pracownikami, które wynikają z braku kluczowych wiadomości podczas wykonywania zadania. JIRA Polska pozwala eliminować błędy i ułatwia pracę całego personelu.

Postaw na innowacyjność

Pomysłów na usprawnienie pracy, a co za tym idzie poprawienie jej jakości jest wiele. Przede wszystkim powinieneś skupić się na tym, by jak najbardziej wychodzić naprzeciw swoim pracownikom. W tym celu postaw na innowacyjność. Jedną z coraz częściej praktykowanych rzeczy są elastyczne godziny pracy. Coraz więcej właścicieli firm odchodzi od standardowych godzin, pozwalając swojemu personelowi pracować nie tylko od 8-16, ale też np.: 8.30-16.30. To ogromne udogodnienie. Pracownicy mając świadomość, że nic złego nie stanie się, jeśli spóźnią się przysłowiowe 5 minut, mają ogromny komfort psychiczny, dzięki któremu nie zaczynają pracy od stresu związanego z tym, czy spóźnią się do pracy czy też nie. Bardzo ciekawe rozwiązanie wprowadziła też Marissa Mayer w Yahoo! W swojej firmie zakazała pracownikom… pracować po godzinach. Dzięki temu wie, że nie tylko jej ludzie będą przychodzili wypoczęci do pracy, ale też będą pracować o wiele bardziej efektywnie.

Ograniczanie osób w mailu

Problemem, z którym borykają się duże korporacje, jest natłok informacji. Pracownicy otrzymują mnóstwo maili, z którymi nie zawsze mogą zapoznać się, a każdy mail odrywa ich od wykonywanej pracy. Dlatego też wiele firm wprowadziło ograniczenie liczby osób, do których można adresować maile. W ten sposób masz pewność, że Twoi pracownicy otrzymują potrzebne im informacje i nie tracą czasu na niepotrzebne rzeczy.

Dodaj komentarz